Partnyor ol

Haqqımızda

Yurdumuzun doğma marketi “Araz” supermarketlər şəbəkəsi müştəri məmnuniyyətini hər şeydən üstün tutur.

XXI əsrin birinci on illiyində ölkəmizdə, əsasən də Bakıda mövcud olan pərakəndə satış bazarında kifayət qədər boşluqlar hiss olunurdu.

“Siz harada, “Araz” orada” sloqanı ilə Azərbaycanın bütün bölgələrində “Araz” supermarkətlər şəbəkəsinin yaradılmasına nail olmaq

Buna görə də yeni bir supermarketlər şəbəkəsinin yaradılması zəruri idi. 2011-ci il mayın 7-də xarici və daxili bazarları daima araşdıran, savadlı və əzmkar insanlar bir araya gələrək “AzRetail” MMC-ni təsis etdilər. 

Bununla da bütün Azərbaycanı əhatə etməyi hədəf götürən “Araz" supermarketlər şəbəkəsi istifadəyə verildi. 2011-ci ildə Bakıda “Siz harada, “Araz” orada” sloqanı ilə 4 filial xidmətə başladı. Tezliklə müştərilərin məmnuniyyətini və rəğbətini qazanan marketlərimiz çoxalma siyasətini 2012-2013-ci illərdə də davam etdirdi. İntellektual və peşəkar insan resurslarına malik olan şirkət bu illər ərzində Bakı şəhəri ətrafında və Sumqayıtda daha 12 filial açaraq supermarket sayını 16-ya çatdırdı.

Məqsədimiz

1

Siz harada, “Araz” orada” sloqanı ilə Azərbaycanın bütün bölgələrində “Araz” supermarkətlər şəbəkəsinin yaradılmasına nail olmaq.

2

“Araz” supermarketlər şəbəkəsinin əsas prinsipi olan uyğun qiymət və geniş çeşidlə qida və qeyri-qida məhsullarını istehlakçılara çatdırmaq.

3

“Araz” supermarketlər şəbəkəsində çalışan insanlar üçün davamlı və rahat ailə mühiti yaradaraq, daima inkişaf etmək.

Bizim missiyamız və vizyonumuz

Xalqımıza xidmət etmək, milli iqtisadiyyatımızın inkişafına dəstək olmaq, sahibkarların istehsal etdiyi keyfiyyətli məhsulları istehlakçılara təqdim etmək, sağlam rəqabət şəraitində xidmət və pərakəndə sektorunu dünya təcrübəsinə uyğun inkişaf etdirmək.

Çeşidlilik, keyfiyyət, xidmət və mağaza mühitində Avropa pərakəndəçiləri standartlarına cavab vermək

Araz Supermarketlər Şəbəkəsindən alış-veriş etmək üçün əsas amillərdən biri Təzə Qidadır

Hər bir kateqoriya üzrə üstünlük verilən məhsullar bizim şəxsi markalarımız olmalıdır

Mağazanın alış-veriş sahəsini genişləndirməklə müştərilərə daha yüksək xidmət göstərilir

Biz əməkdaşlarımızı və biznesimizi inkişaf etdiririk